piątek, 21 lutego 2014

Zakończenie licytacji

Ogłaszam że licytacja na mojej stronie na fb się zakończyła o 22.00. Komin został wylicytowany kwotą końcową 62zł co mnie bardzo cieszy.Dodaje siły do pracy świadomość że ktoś ceni sobie moje starania:) Jak dla mnie jak najbardziej wart 'swojej' ceny.Włożyłam w niego dużo serca i pracy,także niech teraz służy nowemu małemu właścicielowi i cieszy oczy innych:)

Jeśli chcecie taki komin,bądź w innych kolorach to nic straconego.Wystarczy zamówić. Spełnię Wasze oczekiwania i z chęcią wykonam starannie kolejny taki :)

5 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie mnóstwo fantastycznych przedmiotów. Będę zaglądać częściej:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam:) oferta się z biegiem czasu powiększy i będzie więcej cudnych wzorów:)

      Usuń
  2. Piękne rzeczy można u Ciebie znaleźć! Chętnie zajrzę częściej :-)
    Pozdrawiam i gratuluje udanej licytacji :-)

    http://mamablogujepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Warty swojej ceny za jaką został wylicytowany. Piękna robota! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do zostawienia śladu po sobie:) będzie mi bardzo miło jeżeli wyrazicie swoją opinie na temat moich dzieł szydełkowych:)
pozdrawiam